T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ANKARA / ÇANKAYA - Çankaya Başkent Halk Eğitimi Merkezi

Minik Eller, Büyük Hayaller" Etkinlikleri

Minik Eller, Büyük Hayaller" etkinlikleri çerçevesinde Sayıştay Anaokulu'ndaydık. Öğretmenlerimiz Esen YÜCE ve Sermin ATMACA öğrencilere nazarlık yapımı hakkında bilgi verip nasıl yapıldığını gösterdiler. Ev sahibi okulumuzun minik öğrencileri ve öğretmenleri de, ahşap, keçe ve boncuk kullanarak kendi nazarlıklarını tasarladılar.

29-04-202429-04-2024

Minik Eller, Büyük Hayaller" etkinlikleri çerçevesinde Seyranbağları İlkokulundaydık. Müdür Yardımcımı Meltem TEKEREK, öğretmenlerimiz Ayşegül GÜNDÜZ, Şenay DAYANIR, Havvana KOYUNCU ve Aslıhan KOÇ öğrencilere geleneksel çarpana dokuma tekniği hakkında bilgi verip nasıl yapıldığını gösterdiler. Ev sahibi okulumuzun öğrencileri ve öğretmenleri de çarpana dokuma tekniklerini bizzat uyguladılar.

29-04-202429-04-202429-04-202429-04-2024

Minik Eller, Büyük Hayaller" etkinlikleri çerçevesinde Cumhuriyet Anaokulu'ndaydık. Öğretmenlerimiz Ayşegül GÜNDÜZ ve Esen YÜCE öğrencilere nazarlık yapımı hakkında bilgi verip nasıl yapıldığını gösterdiler. Ev sahibi okulumuzun minik öğrencileri ve öğretmenleri de, ahşap, keçe ve boncuk kullanarak kendi nazarlıklarını tasarladılar.

25-04-202425-04-2024

Minik Eller, Büyük Hayaller" etkinlikleri çerçevesinde Turhan Feyzioğlu İlkokulu'ndaydık. Öğretmenlerimiz Muhsine ÖZBEK ve Meral DENEK öğrencilere makrome hakkında bilgi verip nasıl yapıldığını gösterdiler. Ev sahibi okulumuzun öğrencileri ve öğretmenleri de, makrome teknikleri kullanarak kendi anahtarlık yaptılar.

25-04-202425-04-202425-04-2024

"Minik Eller, Büyük Hayaller" etkinlikleri çerçevesinde Türkan Yamantürk Ortaokulu'ndaydık. Öğretmenlerimiz Hacer SELEK, Muhsine ÖZBEK ve Meral DENEK öğrencilere geleneksel takı materyallerinden olan deri ve boncuklarla takı yapımı hakkında bilgi verip nasıl yapıldığını gösterdiler. Ev sahibi okulumuzun öğrencileri ve öğretmenleri de, deri ve boncuk kullanarak kendi takılarını yaptılar.

25-04-202425-04-2024

MEB  "minik eller ,büyük hayaller"projesi kapsaminda 23 Nisan haftasinda unutulmaya yüz tutmus  el sanatları olan somut olmayan kültürel mirasimiz  olan taş baski çalışmalarını tanitma ve uygulamayi   Ahmet Andicen İlkokulunda El Sanatlari ogretmenlerimiz Şenay Dayanır ve Havvana Koyuncu gerceklestirmistir.

25-04-202425-04-2024

Ankara Milli Eğitim Müdürlüğü'nün, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Haftası'nda, ilimiz genelindeki anaokulu, ilkokul ve ortaokul düzeyindeki öğrencilerimize, geleneksel sanatlarımızın ve kültürel mirasımızın tanıtılması amacıyla başlattığı "Minik Eller, Büyük Hayaller" etkinlikleri, 22.04.2024 tarihinde başladı. Hafta boyunca gerçekleştirilecek etkinliklerin ilki Çankaya Ahmet Haşim İlkokulunda yapıldı. Kurumumuz öğretmenleri İmren SARIDOĞAN, Muhsine ÖZBEK ve Havvana KOYUNCU öğrencilere geleneksel taş baskı teknikleri hakkında bilgi verip nasıl yapıldığını gösterdiler. Ev sahibi okulumuzun öğrencileri ve öğretmenleri de , kendileri için hazırlanan küçük keseler üzerinde taş baskı tekniğini bizzat uyguladılar.

24-04-202424-04-202424-04-202424-04-202424-04-202424-04-2024

Ankara Milli Eğitim Müdürlüğü'nün, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Haftası'nda, ilimiz genelindeki anaokulu, ilkokul ve ortaokul düzeyindeki öğrencilerimize, geleneksel sanatlarımızın ve kültürel mirasımızın tanıtılması amacıyla başlattığı "Minik Eller, Büyük Hayaller" etkinliklerinin ikincisi Çankaya İl Genel Meclisi Ortaokulunda yapıldı. Kurumumuz öğretmenleri İmren SARIDOĞAN, Muhsine ÖZBEK, Hacer SELEK, Meral DENEK  ve Ayten OKLAZ öğrencilere geleneksel takı materyallerinden olan deri ve boncuklarla takı yapımı hakkında bilgi verip nasıl yapıldığını gösterdiler. Ev sahibi okulumuzun öğrencileri ve öğretmenleri de, deri ve boncuk kullanarak kendi takılarını yaptılar.

24-04-202424-04-202424-04-202424-04-202424-04-202424-04-202424-04-202424-04-2024

 

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 24.04.2024 - Güncelleme: 29.04.2024 09:12 - Görüntülenme: 65
  Beğen | 0  kişi beğendi